Thursday 11 May 2017

A Beautiful Letter From an Iranian DPT Student

A beautiful letter from one of NUMSS (Spain) Iranian students Dr Ali Seyedan who is a student of our doctor of physical therapy (DPT) program:

دکترپورگل عزیزسلام وقت بخیر همانطورکه میدانید من دانشجوی ترم دوم DPT دانشگاه شماهستم که درایران شهرساری زندگی میکنم...خواستم یکباردیگه ازشماتشکر ویژه ای کنم بخاطرزحماتی که میکشیدوهمچنین این امکان رو فراهم کردید بسیاری ازهمکارانی که مشتاق ارتقاء سطح علمیشان هستن بتوانندبه خواسته شان برسند...من خودم شخصا ازاین بابت بسیارخوشحالم وواقعا ازیادگرفتن دروس وتکنیکهایی که بصورت فیلم دراختیارما قرار داده اید لذت میبرم وبابکارگیری آنها روی بیمارانم توانسته ام نتایج خوبی بگیرم... بخصوص لازم به ذکراست نحوه ی آموزش شما که باحوصله تکرارمطالب وقدرت بیانی که دارید بسیارمفیدبوده ویادگیری رابرای ما راحت کرده است. بهترین آرزوها را برایتان خواهانم همواره شادوسلامت وبرقرار باشید... درضمن خانم من وخانواده ایشان رشتی هستند وکاملا مرحوم استادپدر بزرگوارتون را میشناسند...! روحشان شادویادشان گرامی... 
 
 
 

No comments:

Post a Comment