Saturday 28 September 2013

چگونه استئوپتی به بیماران مبتلا به کمر درد کمک می‌کند؟

چگونه استئوپتی به بیماران مبتلا به کمر درد کمک می‌کند؟


مکانیسم: Osteopathic دستکاری ستون فقرات، تحرک مفاصل را افزایش می دهد انگیزه های در دوک عضلانی آوران توده آوران با قطر کوچکتر و در نهایت تسهیل خاموش کردن γ (گاما) به عنوان با نرونهای حرکتی Korr پیشنهاد. این نظریه توسط مطالعات متعدد اخیر یافته است که بیماران مبتلا به کمر درد توسط Pickar آزمایشگاه و تغییر ورودی های حس عمقی از دوک عضلانی پشتیبانی می کند. کار های اخیر نیز نشان داده است که دستکاری ستون فقرات است که به تغییر ترشحات از گروه I و II آوران. این شده است با ثبت تک واحدی فعالیت دوک عضلانی و گلژی آوران اندام های تاندون در دستکاری از مدل حیوانی انجام شده است.

مکانیسم دوم این است که دستکاری ستون فقرات osteopathic، مکانیکی باز کردن فورامن داخل (IVF)، باعث کاهش فشار بر روی ریشه های پشتی است. شواهد قابل توجهی نشان می دهد که گانگلیون ریشه پشتی و ریشه های عصبی پشتی هستند مستعد ابتلا به اثرات مکانیکی فشرده سازی می باشد. بارهای فشاری به عنوان کم به عنوان 10 میلی گرم اعمال شده به ریشه های شعاع افزایش ترشح از گروه I، II، III و IV آوران. این فشرده سازی نیز می تواند مکانیسم های غیر مبتنی بر ضربه (به عنوان مثال، حمل و نقل axoplasmic) و شعاع ریشه علت ادم و خونریزی را تغییر دهد. دستکاری ستون فقرات مکانیکی باعث کاهش فشار در مفاصل و باز کردن IVF IVF gapping سطح کوچک جواهر و سنگهای قیمتی. به عنوان مثال، در فضای سینوویال مفاصل کمری در حدود 0.7 میلی متر در سطح کوچک جواهر و سنگهای قیمتی دریافت دستکاری را افزایش می دهد. سیما می کند تا این حد را دوست ندارد، اما همانطور که با هر نوع درمان معمولا یک دوره مراقبت های درگیر وجود دارد. حتی تنگی متوسط در بیماران درمان شده با osteopaths به طور معمول کاهش درد قابل توجه پس از یک دوره 1-2 هفته پس از درمان است.

مکانیسم سوم بر اساس یافته که تغییرات مداوم در ورودی حسی عادی، تحریک پذیری مرگ نورونی ناشی از آسیب در مدارهای نخاع را افزایش می دهد. Osteopathic دستکاری ستون فقرات با استفاده از ورودی مکانیکی غیر مضر به این مدار کار می کند. این شامل مکانیزم های مشابهی به نظریه دروازه درد ارائه شده توسط فعال Melzack و وال که در آن α و A-β فیبر می تواند درد مزمن و افزایش سطح آستانه درد را کاهش می دهد. این است که با مطالعات انجام شده در منطقه کمر که در آن دستکاری ستون فقرات پردازش درد مرکزی را کاهش می دهد، به عنوان از طریق پین سیخونک بحرکت واداشتن آزمون اندازه گیری پشتیبانی می کند. مطالعات اضافی، کاهش حساسیت به درد بعد از فشار پوستی مرکزی و مضر تحریک الکتریکی درجه بندی با استفاده از دستکاری ستون فقرات نشان داده شده است.

ساز و چهارم شامل β-اندروفین مکانیسم. مطالعات نشان داده اند که افزایش در سطوح بتا اندروفین، اما بعد از مداخله در کنترل بعد از دستکاری ستون فقرات.

مکانیسم پنجم: شواهد قابل توجهی نیز نشان می دهد که دستکاری ستون فقرات فعال شدن رفلکس های عضلات اطراف ستون مهرهها و تغییر motoneuron تحریک پذیری است. این اثرات هنوز در حال مطالعه است و به نظر می رسد متفاوت در مورد اینکه آیا درد یا بدون درد افراد بر روی بیماران انجام شده است.

مکانیسم ششم شامل تغییرات در مهار عضلات اسپیندل ورودی توسط رفلکس somatosomatic تولید شده توسط دستکاری ستون فقرات osteopathic. تصور بر این است که دستکاری ستون فقرات ممکن است دوک دوک عضلانی ترشحات نرمال و بیومکانیک بهبود است.

در نهایت، در انسان، درمان کتابچه راهنمای osteopathic می تواند فشار خون و ضربان قلب در حالی که افزایش فعالیت درسایت آوران، به عنوان توسط ضربان قلب تنوع اندازه گیری را فراموش کرده ام کاهش می یابد. درمان های دستی شده اند در موش نشان داده شده است برای تولید یک اثر مهاری بر روی پاسخ قلبی عروقی تحریکی و هر دو فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد. درمان بافت نرم مانند درمان کتابچه راهنمای osteopathic نشان داده شده است تحت تاثیر جلوه های رفتاری در ارتباط با فعال شدن مزمن از محور HPA مانند اضطراب و افسردگی، در حالی که کاهش پلاسما، ادرار، و کورتیزول بزاقی و آزادکننده کورتیکوتروپین عامل مثل رنگپذیری ادراری (CRF-LI ). موشها نشان داده شده است که به میزان قابل توجهی افزایش مانوئل تحریک بیان ژن گیرنده گلوکوکورتیکوئید که افزایش مهار بازخورد منفی از فعالیت HPA و استرس را کاهش
می دهد ACTH و ترشح گلوکوکورتیکوئید
 
National University of Medical Sciences www.numss.com offers 9 degrees in osteopathy
 
 
 


 

No comments:

Post a Comment